Vivencias personales

Han pasado algunos meses desde que Dana y Xavi se han embarazado "enhorabuena”.

Les pedimos si querían relatar en este blog su experiencia. Quizás pueda ayudar a otras parejas con el mismo anhelo “ser papás”.

Para nosotros es un trabajo que engloba mente-emoción-cuerpo, en el que su confianza, esfuerzo y colaboración, les permite maximizar las posibilidades de llegar al objetivo “el deseo de tener un hijo”.

Y a ellos, darles las gracias por su generosidad al compartir su vivencia personal en este tema.

M'ha resultat molt difícil resumir la meva experiència dins el món de la Reproducció Assistida, i això que penso, que la vida ja m'anava advertint que arribar a l'embaràs, en el meu cas, tampoc seria fàcil. 

Començ així, perquè així va començar tot. Després de moltes experiències molt i molt properes d'amigues i de familiars directes amb problemes de fertilitat, em planto jo un gran dia volent arribar-hi aviat i sense complicacions... (ara no puc evitar riure pensant en aquesta innocència...) i em quedo embarassada de manera natural. L'alegria només és sosté 6 setmanes, i després d'això... tot ha estat una lluita complicada com si més no, en el món de la Reproducció Assistida. 

Hi ha hagut de tot... moments d'alegria, moments tensos, pena, desesperació, felicitat continguda... aprendre a viure cada moment és important per viure el procés de la manera més saludable. 

Tot, absolutament tot, per la meva parella i sobretot per a mi, ha estat possible gràcies a l'acompanyament de na Gemma i del seu gran equip. 

Dic acompanyament, perquè així ho he viscut jo. Com a mestre d'escola, considero que la tasca d'un bon docent sempre ha de ser d'acompanyament en totes les fases del procés ensenyament-aprenentatge i desenvolupament físic i emocional del nostre alumnat. Per a mi na Gemma ha estat la meva mestra. 

M'he sentit com aquella alumna, petita i gairebé indefensa que comença l'escola per primer cop. Tot és majestuós, et sents perduda i desorientada, però de cop i volta, una mà amistosa agafa la teva i amb veu baixeta i mirada serena et diu... tranquil·la, ferem el camí juntes, sóc aquí per ajudar-te i acompanyar-te. 

Gràcies Gemma, no imagino un acompanyament millor. Per a mi ho tens tot. La professionalitat excepcional, la mà amiga, les paraules clares i l'aferrada necessària. 

De cap manera, imagino passar per aquest procés sense tu. 

Aprendre a conèixer la força i la capacitat del teu cos, el poder de la teva ment, a donar la confiança necessària al teu cos per saber actuar correctament... Viure aquest procés amb serenitat, confiança, naturalitat, és imprescindible fer-ho amb ajuda familiar, amiga i professional, la bona combinació de tot plegat, és per a mí, la clau de l'èxit. 

Gràcies, a totes aquelles persones que ens heu ajudat a fer-ho possible. 

Dana i Xavi

Gemma Mestre
Psicóloga Clínica
Sexóloga - Fertilidad - Psicoterapeuta

No hay comentarios:

Publicar un comentario